Înainte de a deveni un instrument de promovare, site-ul este imaginea companiei tale, modul prin care oamenii te pot contacta şi prin care pot afla despre afacere, produse şi servicii. În ziua de astăzi, cele mai multe persoane certecează online produsele şi companiile înainte de a face o achiziţie. Dacă nu ai un site web sau dacă ai un design prost al site-ului, vei pierde clienţi importanţi.
Nivelul de investiţie comparativ cu un agent de vânzări suplimentar
Un site web responsive, excelent din toate punctele de vedere, este cea mai importantă investiție pe care o poţi face pentru succesul companiei tale. Datele din industrie au arătat că peste 80% din căutările online sunt efectuate cu ajutorul unui dispozitiv mobil. În plus, studiile au arătat că utilizatorii vor abandona rapid un site dacă acesta este lent, se blochează şi nu poate fi vizualizat de pe un dispozitiv mobil.
În ceea ce priveşte investiţia, gândeşte-te că pentru un preţ relativ mic vei beneficia de un agent de vânzări disponibil non-stop pentru utilizatori şi clienţi. Comparativ cu o locaţie fizică, site-ul tău va fi capabil să înregistreze comenzi de oriunde, la orice oră. Practic, afacerea ta nu va fi niciodată indisponibilă. În plus, este mult mai uşor să generezi vânzări cu ajutorul unui site, decât cu ajutorul personalului care se ocupă de compania ta. Evident, ai nevoie de angajaţi care să se ocupe de suport tehnic şi de servicii, însă în ceea ce priveşte promovarea companiei tale şi atragerea de noi clienţi, site-ul tău va face această treabă mai bine decât orice angajat şi cu mai puţine costuri. Un site web este unul dintre cele mai rapide moduri de a-ți crește baza de date, ceea ce te va ajuta să-ţi promovezi afacerea în mod gratuit pe termen lung.
Cum îţi poţi creşte vânzările cu ajutorul unui site web?
Un site web ajută la consolidarea credibilităţii unei afaceri. Dacă site-ul tău web este învechit, nu este responsive, se încarcă lent sau are imagini de slabă calitate, atunci utilizatorul îşi va crea o imagine mai puţin pozitivă despre compania ta, în special în cazul în care compară site-ul tău cu cel al competitorilor. Aşadar, nu este suficient să ai un website, ci este important să ai un site de calitate, care să răspundă nevoilor clienţilor tăi. Numărul de pași necesari pentru a finaliza o achiziție poate afecta vânzările online. Dacă este nevoie de mai mult de 3 paşi pe pagină pentru a face o achiziție online, poţi pierde conversii.
Dacă site-ul tău are conţinut relevant, este uşor de citit şi de parcurs iar achiziţiile se pot face simplu şi rapid, îţi vei creşte rata de conversie într-un timp foarte scurt. De asemenea, asigură-te că site-ul tău este conectat la conturile reţelelor de socializare. Facebook, Twitter, Instagram și alte platforme de socializare au devenit un element esențial pentru succesul brand-ului într-o lume digitală.