Importanta design-ului web
Este important să ai un site care arată bine, deoarece acesta reprezintă imaginea companiei tale. Site-ul tău ajută vizitatorii să-şi formeze o primă impresie despre afacerea ta, aşadar, trebuie să fie funcţional, uşor de parcurs şi să ofere informaţii utile.
Gândeşte-te la site-ul tău ca la un showroom. Produsele din rafturi sunt aranjate cu grijă şi sunt plasate strategic. Sunt expuse cele mai bune articole şi sunt scoase în evidenţă ofertele. Acest lucru atrage clienţii şi până la servicii şi contactul cu personalul, ei îşi formează o opinie care se bazează pe aspect. Acelaşi lucru este valabil şi în cazul magazinelor virtuale! Vizitatorii vor să navigheze pe un site care este atrăgător vizual şi uşor de parcurs indiferent de dispozitivul pe care îl folosesc. Aşadar, design-ul receptiv te asigura că site-ul tău este vizibil la aceeaşi calitate pe orice telefon, tableta, laptop sau desktop.
Ce presupune un site de calitate?
Un site web de calitate este curat, bine organizat, ușor de folosit, concis, modern (în ceea ce privește stilul și aspectul) şi funcțional. Site-ul trebuie să aibă design responsive şi conţinut unic dar relevant. Detaliile precum orele de funcționare, locația și informaţiile de contact ar trebui să fie extrem de ușor de găsit. Dacă afacerea ta are pagini de social media, ar trebui să existe pe site butoane legate de aceste profiluri. Oamenii doresc o soluție rapidă la problema lor sau un răspuns prompt la întrebări.
Un site web de calitate trebuie să arate bine pe toate browserele şi să fie ușor de utilizat pe un dispozitiv mobil. Tot mai mulţi utilizatori de internet folosesc telefoanele mobile pentru a accesa paginile şi magazinele online, ceea ce înseamnă că site-ul tău web trebuie să fie construit și proiectat corespunzător pentru o vizualizare mobilă optimă.
De asemenea, un site web de calitate trebuie să pună accent pe detalii. Acest lucru înseamnă că nu are erori, greşeli de ortografie sau gramaticale, nu există imagini sau videoclipuri de slabă calitate sau porţiuni de design depăşit de tehnologie. Deşi toate aceste aspecte se pot corecta în timp, asigură-te că ceea ce întâmpină utilizatorii este un conţinut relevant şi atrăgător vizual.
Conceptul site-ului trebuie să fie strâns legat de nevoile utilizatorilor şi să ofere publicului tintă exact serviciile şi produsele pe care le caută. Fie că ajung organic pe site-ul tău, fie în urma publicităţii, vizitatori trebuie să regăsească pe site ceea ce caută si exact ceea ce li s-a promis în reclamă. Un site de calitate trebuie să fie şi un site de încredere, aceste două aspecte fiind extrem de importante pentru succesul unei afaceri.