Importanţa unui site web pentru afacerea ta

afaceri locale
În ziua de astăzi, orice companie mică sau mare ar trebui să aibă un website. Având în vedere că realizarea unui site web nu implica costuri prea mari, este greu de înţeles de ce mai exista încă afaceri care nu sunt reprezentate de un site.

Distribuie articolul

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email
Share on whatsapp

Există foarte multe platforme care permit crearea unui site user-friendly la preţuri avantajoase şi chiar mai multe agenţii de web design care oferă servicii de creare site, optimizare SEO şi digital marketing la preţuri foarte avantajoase. Aşadar, nu exista niciun motiv pentru care o afacere să nu deţină un site web, în schimb, există foarte multe avantaje:

Publicitate la preţuri mici

Mediul online are o putere mai mare de acoperire când vine vorba de promovare, faţă de modalităţile fizice. Deşi este nevoie de timp pentru a aduce suficient trafic către site-ul tău, cu SEO de calitate şi conţinut relevant poţi reduce până aproape de 0 costurile pentru promovare online. Site-ul tău reprezintă compania ta în mediul online, ceea ce înseamnă că prin intermediul acestuia îți poţi face publicitate pe diverse forumuri, bloguri, reţele de socializare, dar şi prin programe de promovare cu plată per clic.

O credibilitate mai mare

În momentul în care un potenţial client doreşte să afle informaţii despre produsele sau serviciile tale, va cauta adresa web pentru a-ţi accesa site-ul. Acest lucru este din ce în ce mai comun în zilele noastre, iar afacerile care nu deţin un site web nu prezintă încredere deplină în fata potenţialilor clienţi.

Un site este imaginea companiei tale, conţine detalii şi informaţii utile pentru orice vizitator, modalităţi de contact şi răspunsuri la posibile întrebări. Este ideal ca un vizitator să afle totul despre companie şi produse fără să cerceteze prea mult sau să apeleze direct firma. Cercetările arată că mai mult de 80% dintre cumpărători cauta informaţii online înainte de a face o achiziție, iar 60% vizitează direct site-ul retailerului pentru a afla diverse detalii despre produs, cum ar fi informații despre garanție, prețuri, disponibilitate și transport.

Promovarea mărcii

Înainte ca tehnologia să se răspândească, site-urile web erau utilizate în principal în scopuri de marketing și informaționale. Un site web funcţiona mai mult ca o broșură, fără să existe prea multe funcţii în spatele conținutului.

Astăzi, un site web este o modalitate excelentă de a spune povestea companiei tale. Este un mod prin care îi poţi spune publicului tău care sunt obiectivele tale şi prin care îţi poţi face cunoscut brand-ul în întreaga lume.

Construirea unei relaţii puternice cu publicul tău

O afacere de succes este întotdeauna susţinută de clienţi. Loialitatea se realizează atunci când clienții știu că au de-a face cu o companie care le înțelege nevoile și nu cu o companie care vrea doar să profite. Un website te ajută, prin intermediul paginii de blog, să împărtăşeşti ideile şi gândurile tale cu publicul tău. Te ajută să construieşti o relaţie care depăşeşte legătura clasică dintre vânzător şi cumpărător. Cu ajutorul site-ului poţi crea o comunitate.

Dacă încă utilizezi forme tradiționale de marketing, pierzi resurse valoroase, timp și bani. Promovarea tradițională include anunțuri tipărite, pliante și materiale, care, în general, nu ajung la publicul ţintă şi sunt mult mai costisitoare decât metodele de promovare online. Marketingul online este mult mai rapid, mai eficient și implică mai puţine costuri. Există multe instrumente și tehnici pe care le poţi utiliza pentru marketingul online, dar fără un site web, aceste strategii nu sunt valabile.

Abonează-te la newsletter

Fii la curent cu cele mai noi articole

Alte articole recomandate

Afacerea ta are nevoie de un site web ?

Echipa noastră de profesioniști așteaptă să lucreze la site-ul tău!

creare site web